BOOS
BOOS

 

 

      ***سلام دوستان ***    

****ممنون از اینکه به وبلاگ خودتون سرزدین****

*****امید وارم از مطالب لذت ببرید*****

****نظر یادتون نره*****

*در پناه حق*

 

 



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت13:42---16 دی 1390
و من هنوز عاشقم ،

آنقدر که می توانم هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد ،

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر همه را فراموش کنم


elsever
ساعت13:46---11 آذر 1390
لوکس بلاگ زیر حرفش زد.لطفا در مورد این عبارت در وبلاگ من نظر بدین.خواهشا به مدیران دیگر وبلاگها هم اطلاع بدین.مهمه برای اینکه این بلا سرتون نیاد همکاری کنید.

Sadaf
ساعت17:07---28 آبان 1390
Salam Saman man 2bare Omadam he mikhastam Bet khabar Bedam k linkOndaMet u ham beLink manO khabaR beDe

Sadaf
ساعت18:27---27 آبان 1390
Saaaaaaalam webe khafani daRi ey val kho0sh hal miSham tabadOol link kOonim age maYeli bEm khabar bede

محسن
ساعت20:24---17 آبان 1390


tz609
ساعت7:02---28 مهر 1390
سلام عزیز وبلاگ خوبی داری من لینکت کردم شما نیز مرا بلینک
حتما به ما سربزن ضرر نداره


آهو 
ساعت10:16---22 مهر 1390
سلام آقا سامان افتخار تبادل لینگ با من را میدهی خوشحال میشم با شما تبادل لینگ کنمپاسخ:salam ahoo jan .ok hatman.khosh hal misham.

آهو 
ساعت10:15---22 مهر 1390
واقعا بعضی زیبایی ها هستن که قابل وصف نیستن عبارات و کلماتی که شما به کار بردین از همین زیبایی هاست.تبریک خیلی زیباست.راستی سلام

دوست عزیز به من هم سری بزن نظر یادت نره.



منتظر حضور سبزت هستم.

پاسخ:mamnon hatman dar avalin forsat sar mizanam.movafagh bashid.


مهسا جوني
ساعت22:53---17 مهر 1390
سلام وب زيبايي داليپاسخ:salam mahsa jan mamnon az inke sar zadin.movafagh bashid.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 15 مهر 1398برچسب:خوش آمدید, توسط سامان